Gå videre til innholdet

Gratis frakt | Betal med

    Returpolicy

    Angrerett

    Angrerett for forbrukere

    (En forbruker er enhver fysisk person som inngår en juridisk transaksjon for formål som hovedsakelig er ikke-kommersielle eller ikke-autonome).

    Vi aksepterer kansellering av en bestilling før produktet er sendt eller produsert. Hvis bestillingen kanselleres, vil du motta full refusjon. Vi kan ikke kansellere bestillingen hvis produktet allerede er sendt.

    Returer (hvis aktuelt).

    Vi aksepterer retur av produkter. Kunder har rett til å be om retur innen 14 dager etter levering av produktet.

    For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen. For å fullføre returen trenger vi en kvittering eller kjøpsbevis. Spør vår kundeserviceavdeling for å forsikre deg om at du sender pakken til riktig adresse.

    Notater

    Individuelt bestilte eller personaliserte varer har ikke krav på refusjon innen 14 dager.

    Hvis returen er forårsaket av forbrukeren, må forbrukeren bære fraktkostnadene. Den spesifikke avgiften bør være basert på ekspressselskapet du velger.

    Hvis varene som mottas på grunn av vår feil er skadet eller feil, er forbrukeren ikke forpliktet til å betale fraktkostnadene av denne grunn.

    Forbrukeren vil ikke betale et lagergebyr for å returnere et produkt;

    Refusjon (hvis aktuelt).

    Når vi har mottatt og gjennomgått returen din, sender vi deg en bekreftelse på mottak på e-post. Vi vil også informere deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen. Hvis den godkjennes, vil refusjonen din bli behandlet og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmetoden innen et spesifisert antall dager.

    Forsinket eller manglende refusjon (hvis aktuelt).

    Hvis du ennå ikke har mottatt refusjon, sjekk først bankkontoen din.

    Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt; det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt overført. Ta deretter kontakt med banken din. Det tar ofte litt tid før refusjon blir bokført. Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjon, kontakt oss på support@noliva.no


    Vennligst kontakt vår kundeserviceavdeling på support@noliva.no for å få returadressen.

    Bestilt i dag, sendt i dag

    Flott kundeservice

    Ikke tilfredsstilt? Pengene dine tilbake!