Hos Noliva® er målet vårt å gi deg de beste fraktalternativene uansett hvor du bor. Vi leverer til hundrevis av kunder hver dag og kan gi det høyeste nivået av respons.
HVOR LANG TAR LEVERINGEN?
Tidsperioden for leveranser består av to perioder:
1) Behandlingstid:
Innen 1-4 virkedager etter at bestillingen din er lagt inn, blir den gjennomgått, godkjent og pakket. Da blir pakken klargjort for transport.
2) Leveringstid:
Når pakken er hentet av vårt fraktselskap, går den til:
Norge: 5-15 virkedager*
*Alle leveringstider inkluderer ikke tollforsinkelser. Det kan være forsinkelser i høysesonger som Covid, jul eller Black Friday.
HVA ER KOSTNADEN FOR FRAKT?
Vi tilbyr gratis premium frakt til våre kunder over hele verden. . .
HVOR ER PAKKEN MIN?
Når pakken din er sendt, vil du motta en e-post med et sporingsnummer.
Du kan bruke dette nummeret til å spore bestillingen din her: https://www.17track.net
Av logistiske årsaker kan forsendelsen sendes i flere delforsendelser.
SPORINGSNUMMERET MITT FUNGERER IKKE?
Det kan ta opptil 5 virkedager å oppdatere plasseringen av pakken. Vi ber om tålmodighet. Hvis sporingen ikke gir noen informasjon, vennligst kontakt oss!
Levering hvis du ikke er hjemme eller på postkontoret
Hvis en pakke leveres på døren din eller leveres på et postkontor, vil Noliva dekke kostnadene for levering av pakken. Hvis pakken ikke aksepteres eller ikke hentes av postkontoret, returneres den automatisk til leverandøren, og vi har rett til å trekke 175 NOK fra beløpet du mottar i retur.
Mangelfulde varer eller forkert leverede varer
Defekte eller forkert leverede varer skal rapporteres skriftligt til udbyderen inden for 7 dage efter modtagelsen. Hvis denne periode overskrides, kan vi desværre ikke acceptere returneringer og tilbagebetalinger. Produkter skal returneres i original emballage og i ubrugt stand.